_

Arii de Practica Cabinet Avocat București Oana Roberta Crețu Turiga - Dreptul familiei, Drept civil, Drept comercial

_

Cabinetul de avocat este specializat in redactarea, revizuirea, negocierea, atat a contractelor civile cat si a celor comerciale, pentru protejarea drepturilor, intereselor clientului nostru.
Contractele se redacteaza si se comunica clientului, dupa discutarea in prealabil cu acesta despre strategia aleasa si punctele importante, clauzele esentiale pe care contractul trebuie sa le cuprinda. Contractul este considerat finalizat numai dupa ce clientul isi exprima acordul cu privire la continutul acestuia, astfel incat clauzele sa fie clare si sa exprime vointa partii/partilor.

Exercitarea profesiei de avocat este supusa urmatoarelor principii fundamentale:

a) Principiul legalitatii;
b) Principiul libertatii;
c) Principiul independentei;
d) Principiul autonomiei si descentralizarii;
e) Principiul pastrarii secretului professional.

Scopul exercitarii profesiei de avocat il constituie promovarea si apararea drepturilor, libertatilor si intereselor legitime ale persoanelor fizice si persoanelor juridice, de drept public si de drept privat.
In exercitarea dreptului la aparare recunoscut si garantat de Constitutia Romaniei, republicata, de lege, de pactele si de tratatele la care Romania este parte, avocatul are dreptul si obligatia de a starui, prin toate mijloacele legale, pentru realizarea liberului acces la justitie, pentru un proces echitabil si solutionat intr-un termen rezonabil, indifferent de natura cauzei sau de calitatea partilor.

Imigrari

Cabinetul nostru ofera asistenta juridica si reprezentare in fata Inspectoratului General / Judetean pentru Imigrari, precum si intocmirea, depunerea dosare la aceste institutii. Precum, obtinere aviz de munca, vize de lunga sedere in scop de angajare / detasare, prelungirea dreptului de sedere, contestarea pe calea instantelor judecatoresti a deciziilor si masurilor dispuse de autoritati.

Protectia Datelor

Cabinetul de avocat Oana Roberta Cretu Turiga ofera consultanta si asistenta juridica in vederea asigurarii respectarii legislatiei privind protectia datelor ( Regulamentul (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia datelor persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ( Regulamentul general privind protectia datelor ), Legea nr. 190/2018).Cabinetul nostru ofera servicii: - Consultanta juridica privind protectia datelor – GDPR; - Redactarea politicilor GDPR, redactarea documentelor si clauze privind protectia datelor, informarea persoanelor vizate si a colaboratorilor, asigurarea conformitatii protectiei datelor privind website-ul dvs.; - Asistenta sau reprezentare juridica in cazul controalelor din partea ANSPDCP;

Real Estate

Cabinetul de avocat vine in protejarea proiectelor contractuale comerciale si juridice ale clientilor Cabinetului, prin acordarea de consultanta juridica cu privire la probleme de drept imobiliar, asistenta si reprezentare juridica in fata instantelor competente.
Secretul unei tranzactii imobiliare cu finalitate pozitiva pentru client il reprezinta, ca etapa premergatoare, verificarea amanuntita situatiei juridice a bunurilor imobile care fac obiectul tranzactiei.

Dreptul Omului

Drepturile omului sunt definite ca fiind drepturile pe care le poseda fiecare fiinta umana, pe care le obtine la nastere, si care ii apartin acesteia indiferent de nationalitate, domiciliu / resedinta, origine nationala sau etnica, sex, culoare, religie, limba, dizabilitate sau orice alt statut.
Cabinetul nostru actioneaza pentru fiecare persoana care se simte neindreptatita, considerand ca i-au fost incalcate drepturile. Astfel, va putem oferi opinii juridice despre optiunile legale pe care le aveti, precum si cu asistenta si reprezentarea juridica in fata autoritatilor competente.
Art. 6 din Conventia Europeana a Drepturilor Omului – Dreptul la un proces echitabil “1. Orice persoana are dreptul la judecarea in mod echitabil, in mod public si intr-un termen rezonabil a cauzei sale, de catre o instanta independenta si impartiala, instituita de lege, care va hotari fie asupra incalcarii drepturilor si obligatiilor sale cu caracter civil, fie asupra temeiniciei oricarei acuzatii in materie penala indreptata impotriva sa. Hotararea trebuie sa fie pronuntata in mod public, dar accesul in sala de sedinta poate fi interzis presei si publicului pe intreaga durata a procesului sau a unei parti a acestuia, in interesul moralitatii, al ordinii publice ori al securitatii nationale intr-o societate democratica, atunci cand interesele minorilor sau protectia vietii private a partilor la proces o impun, sau in masura consideta absolut necesara de catre instanta, atunci cand, in imprejurari speciale, publicitatea ar fi de natura sa aduca atingere intereselor justitiei. (…)”

Proprietate Intelectuala

Cabinetul nostru ofera o gama de servicii de consultanta si litigii in domeniile de proprietate intelectuala, precum marci, desene, drepturi de autor, reprezentandu-va atat in fata persoanelor fizice, juridice romane sau straine, cat si in fata autoritatilor.

Gazduire Sediu

Art. 104 Statutul profesiei de avocat
Stabilirea temporara a sediului unor societati comerciale la sediul profesional al avocatului presupune utilizarea sediului profesional al avocatului pentru scopul limitat al constituirii legale si autorizarii functionarii societatii comerciale sau, dupa caz, pentru mutarea sediului ori pentru stabilirea unui sediu secundar al societatii in cauza.
Art. 105 Statutul profesiei de avocat
1. In vederea stabilirii temporare a sediului societatii comerciale in cauza, avocatul va intocmi si semna cu reprezentantul societatii un contract separat de asistenta juridica avand acet obiect.
2. Perioada pentru care sediul societatii in cauza este stabilit la sediul professional al avocatului nu poate depasi un ( 1 ) an, iar dovada sediului se face cu contract de asistenta juridica.
Motive pentru care solicitati gazduirea sediului social al societatii la Cabinet Avocat:
- Nu sunteti proprietarul unui spatiu, al unui imobil ( casa, apartament ) pentru a stabili sediul social al viitoarei societati;
- Preferati sa va inregistrati sediul social in Bucuresti;
- Planuiti sa va mutate sediul din tara sau din strainatate in Bucuresti;

Contracte

Cabinetul de avocat este specializat in redactarea, revizuirea, negocierea, atat a contractelor civile cat si a celor comerciale, pentru protejarea drepturilor, intereselor clientului nostru.
Contractele se redacteaza si se comunica clientului, dupa discutarea in prealabil cu acesta despre strategia aleasa si punctele importante, clauzele esentiale pe care contractul trebuie sa le cuprinda. Contractul este considerat finalizat numai dupa ce clientul isi exprima acordul cu privire la continutul acestuia, astfel incat clauzele sa fie clare si sa exprime vointa partii/partilor.

Recuperari Creante

Cabinetul nostru va poate oferi consultanta si asistenta juridica de calitate, in vederea recuperarii debitelor restante de la colaboratorii dvs, atat pe cale amiabila, prin transmiterea unei notificari si invitatii de rezolvare a diferendului, precum si pe cale judecatoreasca. Cabinetul nostru se bazeaza pe increderea dintre avocat-client, prin comunicarea si informarea constanta cu privire la stadiul desfasurarii procedurilor de negociere sau cele desfasurate in fata instantei de judecata, precum si cu privire la strategia aleasa de comun acord cu clientul.

Drept Comercial

In prezent, numarul de profesionisti pe teritoriul tarii, a crescut considerabil. In deschiderea si gestionarea unei afaceri de succes, aveti nevoie de o riguroasa cunoastere a legii, precum si de cunoasterea procedurii de urmat. Cabinetul nostru va poate indruma inca dinainte de deschiderea unei afaceri, prin infiintarea unei societati, precum si pe parcurs, odata cu dezvoltarea dvs. pe piata vizata, atat in fata colaboratorilor, Registrului Comertului si autoritatilor competente.

Dreptul Familiei

Dreptul familiei, asa cum este reglementat de legislatia in vigoare, reuneste normele juridice care reglementeaza raporturile personale si cele patrimoniale izvorate din raporturile de casatorie, rudenie, adoptie, diverse chestiuni referitoare la raspunderea parinteasca si exercitarea autoritatii parintesti, precum si din alte relatii asimilate de lege, sub unele aspecte , relatiilor de familie.
Cabinetul nostru are o expertiza vasta cu privire la litigiile privind exercitarea autoritatii parintesti, stabilirea domiciliului minorilor, exercitarea unui program de relatii personale dintre parintele nerezident si minor, contributia parintelui nerezident la cheltuielile de crestere si educare ale minorului ( pensia de intretinere ), desfacerea casatoriei prin divort, intermedierea in ajungerea la o intelegere cu privire la aceste tipuri de diferente, partajarea bunurilor commune etc.